LIVRARE
Facem livrări în toata ţară. Timpul de livrare este de la 2 la 5 zile lucrătoare. Pentru comenzi de Pre-order, timpul de livrare este de 2-5 zile lucrătoare de la data anunţată pentru disponibilitatea covorului.
Comenzi, făcute în zilele de vineri după ora 12, precum şi în zilele de sâmbătă şi duminică, sunt procesate luni.
Puteţi vedea valoarea livrării înainte de a plăti pentru produsul selectat. Datorită dimensiunii covoarelor pe care le oferim, unele dintre ele se încadrează în aşa-numita grupă de expedieri non-standard cu dimensiuni supradimensionate (după clasificarea firmelor de curierat). Iată de ce, ne străduim să vă oferim nu numai cea mai convenabilă opţiune de livrare, ci şi cea mai economică.
PLATĂ
Acceptăm următoarele metode de plată
- prin card de credit/debit (acceptăm plăţi cu Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro şi alte)
- la faţa locului la livrare
- pe cale bancară (dacă doriţi să plătiţi pe cale bancară, vă rugăm să ne scrieţi prin formularul de contact şi vă vom trimite detaliile bancare pentru plată)
POLITICA DE RETURNARE ŞI SCHIMB
Bunurile achiziţionate pot fi returnate sau înlocuite în termen de 30 de zile de la cumpărare, nefolosite şi cu ambalajul original intact.
Din cauza specificului produselor pe care le oferim, covoarele de joacă uzate nu sunt supuse returnării şi înlocuirii.
Vă rugăm să fiţi atenţi că la returnare sau schimb la cererea clientului, taxa de curier este pe cheltuială acestuia. Taxa de curier se plăteşte de noi şi se reţine din suma care va fi rambusată ulterior.
Pentru a returna sau a înlocui un covor, vă rugăm să urmaţi paşii de mai jos:
- Trimiteţi-ne un e-mail la hello@ecoplay.ro indicând numărul comenzii şi de către cine a fost făcută. Descrieţi motivul returnării sau înlocuirii cât mai detaliat posibil. În caz de înlocuire, vă rugăm să indicaţi cu ce model doriţi să înlocuiţi covorul. În 24 de ore lucrătoare veţi primi un e-mail de la noi cu instrucţiuni. Dacă nu primiţi un e-mail de la noi în termenul indicat, vă rugăm să verificaţi în dosarul “Spam”.
- Atunci când predaţi covorul pentru returnare sau înlocuire prin curier, vă rugăm să îl puneţi cu grijă în ambalajul original şi să îl sigilaţi bine. Pentru a returna sau a înlocui covorul, trebuie să păstraţi toate părţile ambalajului original, inclusiv părţile interioare şi exterioare. Vă rugăm să împachetaţi covorul aşa cum a sosit la dvs. Când returnaţi covorul, vă vom rambursa suma plătită după ce primim covorul în depozitul nostru. Suma este rambursată în acelaşi mod în care a fost plătită comanda, cu excepţia cazului în care specificaţi altfel în e-mailul către noi. Sumele comenzilor achitate la faţa locului la livrare se rambursează pe cale bancară.
! Taxele de curierat pentru retururi și schimburi la cererea clientului sunt pe cheltuiala acestuia !
Dacă aveţi nevoie de informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact , sau scrieţi la următorul e-mail: hello@ecoplay.ro
Dacă citiţi acest text, pentru că nu sunteţi siguri cum să alegeţi covorul perfect pentru dvs. şi nu doriţi să faceţi o alegere greşită, puteţi citi aceste informaţii utile despre care este cel mai potrivit covorul pentru dvs.. De asemenea, ne puteţi contacta aici pentru asistenţă.